2013. május 3., péntek

Jönnek elő a hibák

Leszedtem a hátsó burkolatot a Schwalbe-ról, hogy vessek egy pillantást a tankra. Úgy tűnik az rendben lesz, de a műanyag cső ami kijön belőle, az bizony el van szakadva. Ezt már korábban is észrevettem, de most tüzetesebben megnéztem, és bizony az csere lesz.


Időközben megérkeztek a tekercsek a gyújtáshoz, és gondoltam odapróbálom. Oda is próbáltam, nézegettem forgattam, és végül rájöttem, hogy hiányzik még egy alkatrész. Méghozzá az amit a berugókar elforgat (képen az alsó ábra).


Úgyhogy ezt sürgősen szereznem kell, mert hétfőn érkezik az aksi, és akkor talán már ki is tudom próbálni, hogy indul-e?



Ami még feltűnt, hogy a gyertya sehova se vezet :) Gondolom ez így nem jó... Még ennek is utána kell járnom valamikor....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése