2013. május 1., szerda

Könyvek a motorokról

A veterán vásáron láttunk pár hasznosnak tűnő könyvet, amik jól jöhetnek egy kezdő motorszerelőnek, csak sajnos az árusok nem minket, hanem a Rothschild családot várták aznap a standjukhoz.

De ez nem vette el a kedvem ezektől a könyvektől, úgyhogy kicsit kutakodtam a neten, és szépen sorban az összes olyat megtaláltam, amit jónak ítéltem a bolhapiacon.

Az egyik könyv H. Kadner - Kismotorkerékpárok című könyve, amiben Simsonokhoz vannak hasznon tippek. Ezt a piacon 3000 Ft-ért kínálták, a vaterán 800 Ft-nál tart a licit, és eddig én vagyok az egyetlen, akit érdekel (remélem ez a bejegyzés után is így marad :) ) .

A másik ami még érdekelt, az Ernst Thalmann kis kék könyve. Ez az az Ernst Thalmann, akinek a neve a motoromon is virít.


A vásáron ezt is 3000 Ft-ért vesztegették. Azóta már megvettem PDF formátumban 750 Ft-ért.

És igen, a "Szent Grál"-ra is ráleltem az internet birodalmában! Ez Ternai Zoltán -  A motorkerékpár szerkezete és kezelése című eposza, amit 8000, ismétlem 8000 Ft-ért akart egy kedves Úr eladni nekünk vasárnap délelőtt. Ütött-kopott, szakadt könyv volt, de állítólag így még többet ér. Hiszen "ezt nem találni meg mindenhol". Mindenhol nem is, csak a vaterán. 5-öt találtam, aztán meguntam a számolást. 4-5000 Ft-ért szép állapotú példányok vannak, 2200Ft-ért pedig egy pont olyan szakadt, viseltes darab, mint amit láttunk a piacon. Elsőre elég két könyv, úgyhogy ezt végül nem vettem meg.

Lassan alakul a kezdő csomag, könyvek, kábelek, akkumulátor, gyújtástekercsek. Úgyhogy már csak időmnek kell lenni, hogy végre elkezdődhessen a munka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése