2013. április 19., péntek

-1. bejegyzés, avagy hogy jött az az "óriási" ötlet, hogy vegyek egy motort.

Őszintén szólva már lövésem sincs hogyan. Csak arra emlékszem, hogy sosem érdekeltek a motorok. Azt se tudom, hogy működnek. Vagyis elképzeléseim vannak róla, és még azt is megkockáztatom, hogy az elvet ismerem, de én lepődnék meg a legjobban, ha felismernék egy gyújtás alaplapot tekercsekkel. Igaz, mára már tudom hogy nézhet ki (hála az internetnek), meg hogy hol a helye (hála dettó), de annak még utána kell járnom, hogy mit is csinál pontosan...  És hogy miért pont ez az alkatrész érdekel annyira, majd egy későbbi bejegyzésben kifejtem.

Nem tudom, talán az egyik nap arra ébredtem, hogy elkezdett érdekelni a motorozás, a motorok működése.

Szóval viszonylag gyorsan jött az ötlet, hogy vegyek motort. Viszont mivel sem elég pénzem, sem jogosítványom nem volt hozzá, ezért első lépésként kizártam az összes motornak nevezett tárgyat. Így lehetőségnek maradt a klasszikus kannakék színű, vidéki "ritkaság", a Simson Schwalbe. Eleinte még a típusát sem tudtam, csak azt, hogy nekem olyan kell! Csak az emlékeimben élt ez a csoda, hiszen Budapesten ahol immár 26 éve élek, viszonylag ritkán látni ilyen motort. De emlékeztem rá, és egy gyors utánjárást követően már tudtam is mi az ami kell nekem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése