2013. április 19., péntek

Keresgélés a neten

Most, hogy már tudom milyen motor kell, kezdődhetett a szörf az interneten. Találtam is egy csomót. Az egészen lepusztulttól, a gyönyörűen felújított darabokig, sok-sok Schwalbe-t megnéztem. 30.000 Ft-tól kezdődtek az árak. 40-50e Ft körül már viszonylag elfogadható állapotban lévő okkersárga és igazi kannakék járgányokat találtam, de 10-ből 10-et a világ végén (legalábbis egy budapestinek) árulták.

Mivel időközben rájöttem, hogy a gyári változata annyira nem is tetszik, mint a tuningolt, leültetett verziók, ezért próbáltam minél olcsóbb, kevésbé jó állapotú motort keresni. Illetve egyre jobban vonzott az az elképzelés, hogy magam újítsam fel, okosabbnak láttam, ha olyat nézek, ami olcsó, és sok törődést igényel.
Sok e-mailt írtam, sok tulajnak, mire megtaláltam azt, ami szóba jöhetett.

A választottamat 30.000 Ft-ért hirdette egy srác, Budapesttől 30km-re. Alkatrésznek hirdette, mivel se ülése, se gyújtás alapja nincs, de állítása szerint a motorja jó állapotban van, ezért gondoltam egy próbát megér a dolog. Tettem neki egy árajánlatot 23.000 Ft-ról, amit egész gyorsan el is fogadott. Örültem, mint majom a farkának, hiszen ilyen áron egyet sem találtam a neten. Úgyhogy megbeszéltünk egy időpontot, amikor megnézhetem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése