2013. április 19., péntek

A motor vásárlás

Eljött a napja, hogy megnézzem a leendő Schwalbem. Elkértem a fater utánfutóját, felcsatoltam, és irány Pilisjászfalu.

Megérkezéskor egy olyan látvány fogadott, ami túlzottan nem dobott fel. Az első körbejárásnál feltűnt, hogy valami történhetett a lábvédővel, mivel ütött-kopott volt, itt-ott horpadások tarkították. Kiderült, hogy esett vele, valószínűleg nem is kicsit. A lábtartó résznél hegesztés nyomok, és a festés sem volt az igazi. Fekete festékkel volt lekenve, de néhol látszódott alatta az eredeti kék szín. Féklámpa törött, gyújtáskapcsoló a fényszóró burkolattal együtt leszedve. Próbáltam számolgatni magamban azoknak az alkatrészeknek az árait, amiket szerintem cserélni kell, így megkérdeztem meddig hajlandó lemenni árban. 20-21eFt-ot mondott, amiből kisebb alkudozás után 19eFt lett. Egy igazi Discovery-s Wheeler Dealers kézfogással meg is pecsételtük az árat, és már tettük is fel az utánfutóra. Egy elégedett mosollyal, és egy saját Schwalbe-val indultam vissza Pestre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése