2013. április 29., hétfő

Első képek a Schwalberól

Végre sikerült kicsit megnézni a motort, és ha már szétbontottam a ponyvát, csináltam pár fotót róla.

Először leszedtem a már félig leszedett lábvédő részt. Ezután amit az elsők között néztem meg,az az, hogy milyen évjáratú és típusú motorkerékpárt vettem. És igen, végre kiderült! Egy 1974-es KR51/1-es modellre tettem szert. Hogy F, S vagy K típus, azt egyelőre nem tudom.

Nos, így néz ki a motor amit vettem. Kissé le van pusztulva, de nem vészes.
Leszereltem a lábvédő lemezt, hogy látszódjon a blokk.
Szerintem ennek a csőnek egybe kellene lennie...
Végre kiderül az évjárat, és a típus is!
Lehet, hogy a kipufogó van a legjobb állapotban a motoron?!

Lesz mit fényesítgetni rajta.
A lábvédőt itt-ott ki kell majd kalapálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése